اطلاعات خودرو

  • Chevrolet Taho

  • کارخانه سازنده: شورلت
  • سال ساخت: 2023
  • بیمه فول – LDW
  • امکان تهیه بیمه تکمیلی خودرو, پوشش فرانشیز بیمه + مدت زمان تعمیرات, خط و خش جزئی در بدنه، شکستگی شیشه، آسیب به تایرها
  • بلوتوث, دوربین دنده عقب, کروز کنترل, کیلس استارتر, مانیتور تاچ
درهم 700 /برای هر روز

خدمات جانبی

اطلاعات مربوط به مشتری

اطلاعات اضافی

اجاره شورلت تاهو در دبی؛ سفری خانوادگی و جادار در قلب تجملات

اگر قصد سفر به امارات و دبی را دارید، برای راحتی بیشتر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بهتر است یک ماشین اجاره کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر تفریحی و کاری، اجاره شاسی بلند در دبی است. خودروهای SUV هم برای رفت‌وآمد راحت و سریع در شهر و هم برای خارج شدن از شهر  ایده‌آل هستند. اجاره شورلت تاهو در دبی به ویژه برای سفرهای دسته‌جمعی بیشترین کاربرد را دارد. تاهو یک SUV فول‌سایز است که از بارزترین ویژگی‌های آن می‌توانیم به طراحی مدرن، فضای داخلی لوکس و جادار برای مسافر و بار و فناوری‌های ایمنی اشاره کنیم. در این مطلب از کاراپلاس همراه ما باشید تا ببینیم، با اجاره شورلت TAHO مدل ۲۰۲۳ چه تجربه‌ای از رانندگی به دست خواهید آورد. در پایان هم راجع به قیمت و شرایط اجاره این خودرو صحبت کرده‌ایم.

پیشنهاد خواندنی: اجاره شورلت کوروت در دبی؛ نگاهی به قابلیت‌های ایمنی و فناوری‌های پیشرفته در این خودرو!

مزایای اجاره شورلت تاهو ۲۰۲۳

اگر به دنبال اجاره خودرو لوکس در دبی هستید، قطعا Chevrolet Taho مدل ۲۰۲۳ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. بعضی از مزایای این خودرو را در جدول زیر بیان کرده‌ایم.

عنوان مشخصات
سازنده شورلت جنرال موتورز (تحت لیسانس)
مدل تاهو
سال ۲۰۲۳
بدنه کراس‌اوور SUV
ظرفیت مخزن سوخت ۹۸ لیتر
سیلندر / حجم موتور/ تعداد سوپاپ ‏۶/۵.۲/۳۲
حداکثر قدرت ۳۳۵ اسب بخار
حداکثر گشتاور ‏‎ ۶۷۰ ‎نیوتن‌متر
جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک (CVT)
محور محرک جلو
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۷.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۲‏‎ ‎کیلومتر بر ساعت
حداکثر سوخت ‏۹۸ ‎لیتر
  • شورلت تاهو شیک و مدرن است و با بیشتر از ۵ متر طول، بیش از ۲ متر عرض و نزدیک به ۲ متر ارتفاع، یکی از خودروهایی است که در جاده‌ها جلب توجه می‌کند.
  • شورلت تاهو به موتور قدرتمند ۵.۳ لیتری V8 مجهز است.
  • این خودرو برای مسیرهای طولانی و رانندگی در شرایط مختلف، مانند بیابان یا کوهستان، عملکرد بسیار خوبی دارد.
  • با اجاره شورلت تاهو در دبی تجربه مفرحی از سواری با ماشین خواهید داشت. 
  • شورلت تاهو ۲۰۲۳ دارای کابینی جادار است که به راحتی می‌تواند ۷ تا ۸ نفر را جا دهد.
  • اجاره شورلت تاهو در دبی، انتخابی مناسب برای سفرهای خانوادگی و افرادی است که نیاز به حمل وسایل زیادی دارند.

اجاره شورلت در دبی؛ رانندگی ایمن و متفاوت

شورلت تاهو آپشن‌های متعددی در اختیارتان می‌‌گذارد تا در هر جاده‌ و هر آب‌وهوایی ایمن رانندگی کنید. از جمله می‌توانیم به برخورداری از سیستم هشدار عبور از بین خطوط، هشدار خروج از پارک (FCW) و ترمز اضطراری خودکار اشاره کنیم؛ بنابراین با اجاره شورلت در دبی، به‌طورقطع رانندگی ایمن را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر موارد فوق برخی ویژگی‌های دیگر شورلت تاهو که در ادامه بیان می‌کنیم، تجربه خوشایندی از سفر را برای راننده و سرنشینان این خودرو فراهم می‌کند.

  • در آخرین مدل‌های شورلت، از موتور ۲ لیتری EcoTec استفاده شده است.
  • شورلت تاهو دارای گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک است و رانندگی راحتی را برایتان فراهم می‌کند.
  • این خودرو امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می‌کند.
  • تاهو دارای تکنولوژی‌های ایمنی پیشرفته مانند سیستم هشدار برخورد از جلو، کنترل پایداری الکترونیکی، و سیستم کمکی نگه داشتن خودرو در خطوط است.

اجاره شورلت تاهو مدل ۲۰۲۳؛ مناسب برای سفرهای دسته‌جمعی

شورلت تاهو مدل 2023 ماشینی آمریکایی و لوکس

پیشنهاد خواندنی: اجاره شورلت گروو در دبی، گشتی در قلب تجملات با یک کراس‌اوور اسپرت!

شورلت تاهو از سه ردیف صندلی سرنشین برخوردار است و به راحتی ۷ نفر را در خود جای می‌دهد. صندلی‌های ردیف دوم و سوم علاوه بر بالا بردن ظرفیت بیشتر خودرو، طوری طراحی شده‌اند که فضای پای اضافی را برای اطمینان از راحتی سرنشینان فراهم می‌کنند.

اگر سفرتان دسته‌جمعی دوستانه یا خانوادگی است، طبیعتاً به فضای بار بیشتری نیاز دارید؛ در این شرایط اجاره شورلت تاهو در دبی گزینه‌ مناسبی برای شما خواهد بود؛ این خودرو صندوق عقب بزرگی دارد و فضای کافی برای چمدان در اختیار می‌گذارد.

رنگ های شورلت تاهو برای اجاره در دبی

شورلت تاهو مدل ۲۰۲۳ در سه رنگ نقره‌ای سیج متالیک، خاکستری استرلینگ متالیک و قرمز تابشی عرضه شده است. هر سه رنگ زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند و به‌طور معمول، برای اجاره در دسترس هستند.

این رنگ‌ها ممکن است بر اساس شرکت اجاره‌دهنده و موجودی آن‌ها متفاوت باشد، اما به طور کلی، شورلت تاهو ۲۰۲۳ در طیف وسیعی از رنگ‌های متنوع و جذاب برای اجاره در دبی ارائه می‌شود تا هر فرد بتواند بر اساس سلیقه خود انتخاب مناسبی داشته باشد.

شورلت تاهو ۲۰۲۳ و سرگرمی‌های شگفت‌انگیز

فضای داخلی شورلت تاهو مدل 2023 ماشینی لوکس و قدرتمند

پیشنهاد خواندنی: اجاره شورلت اسپارک در دبی؛ از راحتی در رانندگی تا تمام مزایای این خودروی دوست‌داشتنی!

اگر قصد اجاره Chevrolet Taho در دبی را دارید، مدل ۲۰۲۳ این خودرو با آپشن‌های متنوع، تجربه سفر همراه با اطلاعات و اتصالات فناوری را برایتان رقم می‌زند. این SUV آمریکایی یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲ اینچی دارد و امکانات سرگرمی از جمله Apple Car Play و Android Car Play را برای کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و IOS فراهم است. همچنین این خودرو هات اسپات Wi-Fi دارد.

با اجاره شورلت تاهو در دبی، هم راننده و هم سایر سرنشینان تجربه بی‌نظیری از هیجان و سرگرمی را به دست می‌آورید. برای پشت صندلی‌های جلو شورلت تاهو ۲۰۲۳، دو نمایشگر ۱۲.۶ اینچی تعبیه شده است و به این ترتیب سرنشینان صندلی‌های عقب نیز، ابزارهای سرگرمی را در اختیار دارند. این خودرو همچنین پورت‌های شارژ داخلی متنوعی دارد و در کل، تولیدکننده به نیازهای سرگرمی مسافران و راننده در طول مسیر اندیشیده‌ است.

شرایط اجاره تاهو مدل ۲۰۲۳ در دبی

به‌طورکلی شرایط اجاره ماشین در دبی از جمله اجاره Chvrolet تاهو  به شرح زیر است.

  • حداقل مدت اجاره ۲۴ ساعت است. به این معنی که اگر حتی قصد اجاره ماشین برای چند ساعت را داشته باشید، باید هزینه یک روز کامل را پرداخت کنید.
  • امکان تمدید اجاره وجود دارد؛ اما باید از قبل به نمایندگی اعلام کنید.
  • خودرو پیش از تحویل به نمایندگی باید تمیز باشد؛ زیرا در صورت کثیف بودن نمی‌توان وضعیت خراش یا فرورفتگی‌های احتمالی را تشخیص داد. هزینه کارواش با مشتری است.
  • در صورتی که برای اجاره شورلت تاهو در دبی، مبلغی به‌عنوان سپرده به نمایندگی تحویل داده‌اید. این مبلغ برای پرداخت جریمه‌ها و عوارضی‌ها است و پس از ۲۰ روز و با کسر این هزینه‌ها برای پرداخت جریمه‌ها به مشتری برگردانده می‌شود.
  • در صورت وقوع رویداد، راننده باید فورا اطلاع‌رسانی‌های لازم را به عمل بیاورد.
  • خودروهای کرایه‌ای در دبی باید با همان مقدار سوختی که تحویل گرفته می‌شوند، تحویل داده شوند.

آیا شورلت تاهو برای اجاره در دبی به‌صرفه است؟

نمایی جذاب از chevrolet tahoe مدل 2023 در شهر دبی

پیشنهاد خواندنی: اجاره شورلت کاپتیوا در دبی؛ خودرویی راحت و مخصوص سفرهای خانوادگی!

شورلت تاهو مدل ۲۰۲۳، از موتور دیزلی برخوردار است. همین موضوع باعث شده که این خودرو جزء خودروهای کم مصرف برای اجاره در دبی و به‌طورکلی یکی از خودروهای کم مصرف در دنیا باشد. امتیازات شورلت تاهو ۲۰۲۳ از لحاظ مصرف سوخت به شرح زیر بوده است.

  • ۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و رانندگی در شهر
  • ۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و رانندگی در بزرگراه

در یک آزمایش بزرگراهی با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت، مشاهده شد که مصرف سوخت این تاهو با موتور دیزل به میزان ۸.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. بنابراین اجاره شورلت تاهو در دبی، از لحاظ مصرف سوخت نیز انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای است.

قیمت شورلت تاهو ۲۰۲۳

در شرکت کاراپلاس، قیمت اجاره ماشین تاهو ۲۰۲۳ بر اساس شرایط مختلفی تعیین می‌شود و برای اطمینان از بهترین تجربه ممکن، انعطاف‌پذیری لازم را برای مشتریان فراهم می‌کنیم. این شرایط شامل مواردی مانند مدت زمان اجاره (روزانه، هفتگی، یا ماهانه)، فصل سال و تعداد روزهای مورد نیاز است. همچنین اگر شما درخواست خدمات اضافی مانند تحویل و دریافت خودرو در مکان خاص یا تجهیزات اضافی و بیمه تکمیلی دارید، این موارد نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند.

می‌توانید دقیق‌ترین و به‌روزترین قیمت‌ها و هزینه‌ اجاره ماشین در دبی از جمله اجاره ماشین تاهو ۲۰۲۳ را از مشاورین و کارشناسان ما در مجموعه کاراپلاس دریافت کنید. مزیت‌های ما:

  • گزینه‌های متنوع اجاره
  • خدمات مشتریان حرفه‌ای
  • خودروهای تمیز و آماده به کار

چرا برای اجاره  Chevrolet Taho، کارا پلاس را انتخاب کنیم؟

با انتخاب کارا پلاس علاوه بر داشتن حق انتخاب‌های متعدد برای اجاره خودرو لوکس در دبی، می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی در فرودگاه و یا مرکز شهر خودروی موردنظرتان را تحویل بگیرید. ما همچنین به شما تضمین می‌دهیم که خودروهای بی‌نقص و بدون هیچ مشکل فنی را به شما ارائه خواهیم داد.

روند اجاره خودرو در کاراپلاس، از جمله اجاره شورلت تاهو در دبی، بسیار آسان است. ثبت درخواست به صورت اینترنتی انجام می‌شود؛ سپس خودروی موردنظر شما در محل تعیین شده به شما تحویل داده خواهد شد. ما همچنین امکان اجاره خودرو در دبی برای مدت‌زمان مختلف از یک روزه تا یک ماهه را فراهم کرده‌ایم.

با اجاره شورلت تاهو 2023 کیفیت بینظیر و راحتی در رانندگی را تجربه کنید

پیشنهاد خواندنی: با اجاره ماشین ۷ نفره در دبی، از سفری راحت و لوکس با خدمات بی‌نظیر ما لذت ببرید

تجربه اجاره شورلت تاهو ۲۰۲۳

راحت‌ترین راه برای گشت‌وگذار در دبی، اجاره ماشین است. تجربه اجاره اتومبیل‌هایی باکیفیت نظیر شورلت (Chevrolet) در دبی برای مسافران بسیار جذاب خواهد بود. هزینه پایین رنت خودرو، قیمت پایین سوخت و کم بودن ترافیک مهم‌ترین دلایلی هستند که اجاره ماشین‌هایی نظیر شورلت تاهو در دبی را برای ایرانی‌ها بسیار محبوب کرده است. همچنین وجود پارکینگ‌های متعدد در سطح شهر موجب شده است که وقت شما برای پیدا کردن جای پارک تلف نشود. در حاشیه بیشتر خیابان‌ها محل‌هایی برای پارک خودرو در نظر گرفته شده و بیشتر ساختمان‌های تجاری، اداری و مراکز تفریحی دارای پارکینگ‌هایی رایگان یا ارزان هستند.

سخن پایانی

اجاره شورلت تاهو در دبی، به‌ویژه مدل ۲۰۲۳ این خودرو، گزینه‌ای عالی برای طرفداران خودروهای اسپورت و لوکس است. با ویژگی‌هایی این خودرو از جمله طراحی لوکس و مدرن، ویژگی‌های فنی برای رانندگی ایمن، سه ردیف صندلی سرنشین، فضای بار کافی و قابلیت آفرود، قطعا تجربه فراموش‌نشدنی از رانندگی و تردد در خیابان‌ها و جاده‌های دبی به دست می‌‌آورید. کاراپلاس همراه شماست و رنت خودرو در دبی را درکمترین زمان ممکن برایتان فراهم می‌کند.

اضافه کردن یک بررسی
Chevrolet Taho Chevrolet Taho
امتیاز*
0/5
* رتبه مورد نیاز است
خود را نقد و بررسی
* نقد و بررسی مورد نیاز است
نام
* نام مورد نیاز است
* لطفا تأیید کنید که شما یک ربات
0,0
بر اساس 0 نظرات
5 ستاره
0%
4 ستاره
0%
3 ستاره
0%
2 ستاره
0%
1 ستاره
0%
0 از 0 نظرات

ببخشید هیچ بررسی بازی فعلی خود را انتخاب